Katwijkse politiek is net patat – deel 3
In de vorige twee afleveringen hebben we een aantal vragen van de belangenclub van de Katwijkse ondernemers behandeld. Een van de vragen was: Waarom zou een ondernemer op jullie partij moeten stemmen? We kwamen er achter dat het niet zo Lees verder









